• وبلاگ : قاصدك.. هان! چه خبر آوردي؟!
  • يادداشت : برابري حقوق انسان ها..!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 22 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    البته اين رو هم بگم ، شايد دليل اين نظرات بنده شناختيه که از خودم دارم

    دوست هام سيب زمينس خطابم ميکردند چون جنس مخالف هيچ فرقي برام با جنس موافق نداشت ، هنوزم همينطوره ، تقريبا همه ي دختراي همسايه و همکلاسي هاي دانشگاه و فک و فاميل باهام خيلي راحت بودند و هستند و هيچ مشکلي هم نه براي من و به براي اونها و نه براي همسرم به وجود آمده

    ممنون باي

    پاسخ

    سلام دوست عزيز.. ممنون از حضورتون.خودتون در نظر قبل فرمودين فرانسه با برخودي خاص با عدم حجاب باعث رشد حجاب شدن.. پس اين قضيه بايد با کنترل و برخورد بدون افراط و تفريط همراه باشه.. اينکه فرمودين براي من فرقي نمي کنه جنس موافق و مخالف با اين صحبت زير سوال ميره... البته عادي سازي برخورد رو نبايد با اصل قضيه يکي دونست.. قطعاً شما به خاطر اينکه ازدواج کردين اين قضيه رو حس نمي کنيد و اين فشار رو... به زعم من کسي که ازدواج کرده بايد بيشتر مواظب خودش باشه چون با ياد و تخيل کسي به سراغ همسر رفتن هم خيانت حساب ميشه... به هر حال مردها همه شکل هم هستند... اين حرف ها هم همه کارشناسي شدست که من تکرار مي کنم.. عزت زياد


    کلا هر چيزي رو بايد کارشناسانه باهاش برخورد کرد

    يه جايي مثل مملکت ما انقدر با اين قضيه سخت گيرانه برخورد ميکنن که روز به روز بي بند و باري و بي حجابي بيشتر ميشه ، يه جا بر عکس انقدر به عدم حجاب سخت ميگيرن مثل فرانسه و ميبينيم که روز به روز حجاب درش بيشتر رشد ميکنه و زيبا تر ميشه .

    کلا انسان موجودي کرم دار مي باشد .

    پس نه از اين ور بوم بايد افتاد نه از اونطرفش

    يا حق

    من يک فرد ليبرال هستم
    باور دارم هرکس هر جور دلش خواست بايد لباس بپوشد
    ممکن هست با سليقه من جور نباشد ولي حق آن فرد است
    و فکر ميکنم در حق پوشش تبعيض زيادي بين زن و مرد در ايران هست

    سلام

    با شما موافقم. تا به حال نديده ام افراد عادي و سالم از ديدن چنين حالتي لذت ببرند. بيشتر چندش آور است. اين که يقه ي يک زن به صورت مداوم باز باشد يا لباس هاي خيلي کوتاه به تن کند، بيشتر مايه ي خجالت و بي شرمي است. اينکه مي گويند چشم عادت مي کند چندان هم غلط نيست. منتهي ديدگاه ها متفاوت است.

    وقتي پسر يا مرد عادي و سالمي -به لحاظ جنسي و اخلاقي- تا به حال چنين صحنه هايي در فيلم ها يا واقعيت نديده است (که هنوز هم کم نيستند در کشور ما) براي روزها، هفته ها، ماه ها و يا حتي سال هاي اول جذاب است. اما کم کم وقتي با همه ي فرهنگ و آداب و رسوم غربيان آشنا مي شوند، و متوجه مي شوند در کشورهاي ديگر نيز خيلي ها درست لباس مي پوشند و چنين پوششي، مخصوص فيلم ها و ژانرهاي خاص و قشر خاصي در جوامع است. کم کم ديد واقع بين و عادي خويش را بازيافته و نه تنها لذتي نمي برند که با بي تفاوتي يا تنفر مي نگرند.

    من تا حدي با نظر مستي موافقم. اين واقعيت است که لواط و روابط نامناسب در مذهبيون، روستاها و شهرهاي کوچک بيشتر وجود داشته و دارد. و اين علت دارد. به ويژه در ارتباط با لواط. در کشور ما زنان محدود و مجبور به پوشش هستند و اين خود تا حد بسياري باعث تهييج هاي احمقانه است. شما اکنون به بخش هايي از بدن اشاره مي کنيد و اين نشان مي دهد به قدر کفايت ديده ايد. اما نديده هايي هستند که به برامدگي ها از زير چادر و مانتو هم قناعت مي کنند و غنيمت مي شمرند.

    دوست عزيز! اين که زنان به سوي انحطاط کشيده شده اند را قبول دارم. اما بايد بدانيد اين انحطاط در نتيجه ي محصور بودن و محدوديت و مرد سالاري به وجود امده. ساليان درازي ست که زن ها از طريق عروسک بودن و ضعيفه بودن، بر مردها اثر گذاشته اند. و البته چه احمقند که نمي دانند فرمانروايان واقعي ايشان هستند که به گوشه چشمي و پر شال و يقه اي، مردان را زير و رو مي کنند. جاذبه هاي جنسي به لحاظ روانشناسي تاريخي و انسان شناسي، نمودهاي متفاوتي دارد. توجه داريد که مردان ايراني پيش از اين زنان را چاق مي پسنديدند و ساق پاهاي کلفت را نشانه ي اندام جنسي بهتر مي دانستند و ... . اکنون اين پندارها را تغيير کرده و به شکل ديگري نمود پيدا کرده است. در مورد مردان نيز همين گونه است.

    اين که زناني در سراسر دنيا دست به چنين خود نمايي هايي مي زنند دلايل بسيار دارد و وقتي زني با ميل دست به چنين عملي مي زند، چند دليل بيشتر ندارد و يکي از آنها علاقه به خود نشان دادن و مورد توجه واقع شدن و تاثير گذاري است.

    به قد يک پست حرف زدم و اندکي نيز پراکنده شد. بحث جالبي است. شايد من هم درباره ش نوشتم.

    سلام
    جمعي متفکرند در مذهب و دين جمعي متحريند در شک و يقين
    ترسم مناديي برآيد ز کمين کاي بي خبران راه نه آنست و نه اين!
    بنده با ديدگاه شما مخالفم.
    با توجه به تحقيقاتي که بنده کرده ام در جوامع روستايي سابق ايران که البته مذهبي تر از الان و نيز زنانشان پوشيده تر هم بوده اند، خودارضايي و لواط و نيز رابطه با حيواناتي نظير الاغ و گوسفند و ... به وفور وجود داشته است!!!!
    پس علت نوع پوشش زنان و بزک دوزک آنها نمي تواند باشد!!!
    مشکل جاي ديگر است! مشکل اينجاست که در جامعه عربي 1400 سال پيش رابطه ي جنسي انسانها بسيار راحت و سهل بوده و طبيعي به نظر مي رسيده همانطور که نياز به خوراک و آب نياز بدن است! ولي الان همچون شماهايي از رابطه ي جنسي يک تابو ساخته ايد و به دنبال عقيم کردن زنان و اخته کردن مردان هستيد!
    مردم بايد آموزش ببينند و با شيوه ي درست روابط جنسي داشته باشند، ازدواج موقت و نيز تعدد زوجات در اسلام دليل آن است که حتا اگر مردان جنس مخالفي را به چشم نبينند و زن در لحاف هم پيچيده شود و توي اجتماع نيايد باز نياز جنسي مرد به زن از بين نمي رود.
    بنده سالها پيش شغلم اقماري بود و در بيابان و دور از تمدن شهري دو هفته کار مي کردم و دو هفته هم در خانه بودم، همکارانم که البته همه مذکر بوديم در آن دو هفته حتي تصوير زن را هم نمي ديدند(آن زمان خيليها موبايل نداشتند و معدود کساني هم که داشتند گوشيها قابليتهاي امروزي را نداشتند!) چه برسد به اينکه زني را نيمه عريان و با پوشش نامناسب ببينند ولي با اين حال غريزه ي شهوت در آنها فعال بود و هر از گاهي شنيده مي شد که دوتا از همکاران با هم لواط کرده اند!!!!!
    پاسخ

    سلام... ممنون از حضورتون... نمي دونم منظورتون از مذهبي تر بودن يعني چي؟! چون من اين رو قبول ندارم.. ولي معمولاً در روستاها به خاطر آزادتر بودن روابط و برخوردها اين نوع انحرافات بيشتر ديده مي شود... من قصد تابو سازي ندارم و يا عقيم کردن و انزواي زنان.. مطلب من چيز ديگري ميگويد.. مردم آموزش ببيند که چه.. برخورد معقولانه داشته باشند يا آزادتر و حرفه اي تر تجاوز کنند؟!.. آموزش داشتن با آزادي داشتن فرق داره مهستي بانو! همکاران شما در آن مدت زن و تصويرش را نمي ديدند.. آيا تصوري هم از زن نداشتند؟! از پشت کوه که نيامده بودن که بيخيال اين مسائل باشند.. مشکل اينجاست که وقتي شما وارد اين عرصه مي شوي ديگر وارد شدي..! از اين به بعد بايد مديريت کني ودر اينطور سفرها بايد با خانواده همراه بوده يا تقوا پيشه کنند!! حس و ميل جنسي در هم مردها و زنان هست وکسي قادر به سرکوب آن نيست.. منظور بنده مديريت و عدم تهييج بيمورد آن است.. عزت زياد
    من معتقدم هر پوششي ، بايد طبق محيط انتخاب بشه
    شخص من چه در ايران و چه جاهاي ديگه تيپ رسمي و کت و شلواري ميپوشم
    منم موافقم که پوشش بايد وجود داشته باشه اما تا چه حد؟ کجا؟ چگونه؟ بحث مفصليست
    پاسخ

    سلام..ممنون از حضورتون.. منتظر نظرات صائب شما هستيم... بله پوشش بايد باشد و براي دو جنس متفاوت نو گون متفاوت وجود بايد داشته باشد... اين هيچ خلاف ازادي و صلب حقوق نيست.. حقيقتي است که سودجويان سودي تاريخي از آن برده اند... عزت زياد
    خدمت رسيدم
    پاسخ

    سلام.. خوش آمديد سرکار خانم محمدي..
    + داو عاشقانه 
    نه در حد چيزي که فرمودي.که هر چيز از حدش که بگذره نادرسته.همونطور که وسواس ما در جداسازي جنسي حساسيتي جبران ناپذير به وجود آورده و ذهن نوجوان ايراني را از ابتکار به سوي چنين روابطي سوق داده است.يک مشکل رواني که تا پس از ازدواج نيز حل نميشود و مشکلات عديدي چون خيانت عاطفي را به وجود مي آورد.من به رغم شرايط اجتماعي و خانوادگي خاصي که داشتم از کودکي با جنس مخالف ارتباط بسياري داشتم و اين ارتباط چون از کودکي همراهم بوده اين حساسيتها برايم قابل درک نيست.بايد آموخت که تفکر را به سوي اهداف متعالي سوق داد.
    پاسخ

    سلام.. ممنون از حضورت... اين که من و شما چه حسي داريم و چگونه فکر مي کنيم اين در کليات امر خللي ايجاد نمي کنه... اين مطالب اکثرش از يافته هاي دانشمندان امر و مطالب علمي بود که من با هم مونتاژش کردم و يه سري هم از تجارب خودم و ديگران... نمي دونم بحثت ا جداسازي جنسيتيه چيه.. چون نوجوان ما در جامعه هزار و يک جور با جس مخالفش در تماسه.. کدام جدايي جنسيتي...؟! نوجوان ما در کوچه و محله و فاميل و ويديئو و اينترنت و ماهواره با جنس مخالف به خوبي! آشنا مي شوند و تنها اين مدارس ماست که از اين تماس مستقيم جلوگيري مي کنند... بحث کرامت و تعالي فکر هم جداي از اين مطلب نيست.. فکر درگير مسائل مختلف جنسي چگونه قدرت تعالي داشته باشد... اين بحث را بايد با مباحث اخلاقي کنترل کرد.. با خودسازي هاي اخلاقي.. که شما احتمالاً از آن بهره گرفته ايد.. خوشحال ميشم از تجاربتون استفاده کنم.. عزت زياد

    سلام

    مانمي توانيم ونبايدبه سادگي به صرف اينکه اقتصادمشکلاتي داردهمه چيزرارهاکنيم وکاررابه دست کساني بدهيم که هرروزيک نظريه مي دهندومتاسفانه اجراهم مي کننداين روش سالهاست که مشکلات وزندگي سختي رابراي حقوق بگيران رقم زده است ماهنوزآدمهاي درستکاروخداشناس به اندازه کافي داريم که بتوانيم ازانهااستفاده کنيم تحريم هاکه نمي توانندبي اثرباشنداماهمين بهانه اي شده براي سودجويان خدانشناسي که مرگ وآخرت راياقبول ندارندياآنقدربه دنبال گردآوري پول هاي بادآورده هستندکه يادشان رفته شايدتادقايقي ديگرزنده نباشندبعضي ادارات وکارخانه هاخودتبديل به کارخانه ناراضي تراشي ميان مردم شده اندتاکي بايدمنتظرشويم که سودجويان خوداصلاح شونداينهااگرمي خواستنداصلاح شوندکه خلاف نمي کردندمتاسفانه رسانه هاهم به موقع ودرست اطلاع رساني نمي کنندهرچنددرصدافرادروزنامه خوان بسيارکم است وچون روزنامه گران است مردم ازخريدن آن خودداري مي کننددرحالي که بايدروزنامه خواني ازسنين پايين شروع شودتافرديادبگيردکه ازاخبارروزمطلع باشد بي اطلاعي ازمسائل روز
    موجب رکودفکري ونشناختن حقوق مسلمي است که طبق قانون به افرادداده شده .مثلااگرجوانان ازقانون کاراطلاع کافي د اشته باشندزيرباراجحاف کارفرمامي روند؟والابه خدامن بارهاشاهداجحاف به کارگراني بودم که درشرايط غيرانساني کارمي کردندودورازجان مثل ...ازکارفرمامي ترسيدند.غيرازکارگران استادان دانشگاه ومعلميني رامي بينيم که 10يابيشتر10سال قراردادي اندوگاه موردظلم .نسل من ازکودکي باروزنامه آشنامي شدندباورکنيدازکلاس سوم دبستان روزنامه مي خواندم روزنامه هاي زردکه کودکان رابه خودجلب مي کندمجلات کودکان نقش مهمي دريادگيري ورعايت کردن قانون دارداماحالاکمي گران اندکاش باترويج فرهنگ آموزش سطح فکرافرادجامعه راارتقاء بخشنداينکارجلوبسياري ازجرايم راهم مي گيردتلويزيون مي توانددربالابردن فرهنگ عامه نقش والايي داشته باشدمي دانيدچرابسياري ازهمسالان ماسريع به قانون شکني واکنش نشان ميدهند؟علتش اول تربيت خانواده وبعدخواندن کتب وروزنامه هاي گوناگون است تنهابافرهنگ سازي است که ازخيل مسائل گوناگون که ضدارزش رادرجامعه ترويج مي کندنجات پيداکنيم .فاعتبروايااولي الابصار

    + داو عاشقانه 
    رفيق در مورد اين پست چيزي ندارم بگم جز اينکه براي من حقيقتا مرد و زن تفاوتي ندارند.و پوشش يا عدم پوشش کم اهميت ترين چيزيست که به آن فکر هم نميکنم.بايد ازين پوسته گذشت.مردم رو به زندگي در اين پوسته حقير عادت نديد با طرح چنين انگيزش و وسواسي
    پاسخ

    سلام.. اي کاش منظورتون رو واضح تر بفرماييد که تفاوتي ندارند يعني چه؟!.. چون اين حرف غير از مباحث ديني و اعتقادي از لحاظ علمي هم کاملاً رد است.. احتمالاً منظورتان اين نيست که اين انواع مفاسد ريز و درشت ضربدري و همجنس گرايي .. به خاطر گذشتن از پوسته است..! درسته؟! هر چيز در جاي خود نيکوست... عزت زياد
    + داو عاشقانه 
    درود.چندين بار به وبت اومدم اما کامنتهام ثبت نميشه انگار
    پاسخ

    سلام.. ممنون ازحضورتون.. من چيزي دريافت نکرده ام.

    سلام

    مي خواستم خواهش کنم يک پست درموردگراني هابگذاريدامروزبليط هواپيما65درصدگران شدآيااين تابعي ازقانون است؟به خدامردم دربدوضعي هستندمگرکساني که ازراه دزدي وخلاف شرع زندگي مي گذراننددوروزپيش رفتم ميدان تره بارباورکنيديک کيلو ونيم ران مرغ رادوکيلووچهارصدگرم حساب کردبه وزن مرغ مشکوک شدم درسه مغازه مختلف وزنش کردم يک کيلوونيم بودکه بايدبايد9600تومان بگيردازمن 15850تومان پول گرفت رفتم اعتراض کنم مسئول بازارروزخودش راقايم کردگناه شان رانمي شويم ولي اين نشان مي دهدکه دستشان دردست هم است وخانم ديگري نيزمثل بنده همين اعتراض راداشت ولي گفت فيش رابي دقتي کردم وبرنداشتم شماببنيداين مرغ فروش که حدود22ساله بودازصبح تاساعت5بعدازظهرشايدحدوديک ميليون تومان ازمردم پول اضافي گرفته است ومن مي گويم که نمي تواندتنهابخوردهمدست داردچگونه ترازوهادستکاري مي شوندالبته به 1888زنگ زدم براي کنترل اين ميدان شمابخوانيدحديث مفصل ازاين مجمل .جالب است که يکي ازفروشندگان همين ميدان وقتي گفتم اين پولهاخوردن نداردکه من بااين سن ومريضي مسيرزيادي راطي مي کنم تابتوانم ارزاق خانه راارزانترتهيه کنم گفت اين پولهاخوردنش خيلي خوب به آدم حال ميدهدگفتم جوان بترس حرام خواري عاقبت خوبي ندارداوفقط به من خنديدونگاه ديوانه اندرسفيه به من کردازاخلاقيات بيشتربنويسيدشايداندکي تاثيربگذارد.

    پاسخ

    سلام.. دوست عزيز خودتان هم واقفيد که در اين بلبشو بازار اقتصاد که دامن همه جهانيان را گرفته کسي نقد و نظر درست و درماني نمي تواند بدهد.. البته من نظر خاص خودم را دارم.. ولي به دليل عدم تخصص ارزش چنداني نمي تواند داشته باشد... ولي همين را مي دانيم که ربا خوري و پول حرام و معاملات به هزار رنگ نامشروع نتيجه اي جز اين نخواهد داشت.. اقتصادي که ساليان پيش به صورت وارداتي و همراه با تذکر مکرر بزرگان اقتصادي و مملکت به کشورمان نفوذ پيدا کرد.... عزت زياد

    سلام مجدد

    فطرت انسان خدا شناسه ، هر کسي واقعا تو خلوت خودش خوب فکر کنه به راحتي از يک موجود پليد به انساني وارسته تبديل ميشه .

    حالا اگه کسي انقدر نفسش سياه شده باشه که گوشش به اين حرفا بدهکار نباشه و خلاصه دين که هيچ آزاده هم نباشه لخت ميگرده ! آره آب ميگرده دنبال چاله تو خيابون نتونه لخت بياد بلاخره يه کرمي ميريزه ، مني که ميخوام آدم باشم بايد سعي کنم خوب باشم . عارفي که ميره مثلا تو غار و چهله نشيني ميکنه هنر نکرده ، فقط داره فرار ميکنه ، مومن و مبارز کسيه که تو همين اجتماع با همه ي زشتي ها و زيبايي هايي که داره بتونه پاک زندگي کنه .

    خيلي حرف زدم ؟! ببخشيد

    پاسخ

    سلام..بله درسته بحث خودسازي و حفظ نفس و.. از مسائل اساسيه ولي نميشه قانون رو تعطيل کرد.. يا شرع رو تعطيل کرد.. مثلاً حد و تعزير نباشه انشاء الله مردم دزدي نمي کنن و تخلفي ندارن.. درسته؟! هر چيزي جاي خودش.. بله اگه همه مردم ما عارف و سالک بشن و زندان ها و نيروي انتظامي تعطيل بشه چه بهتر ولي با شعار که نميشه جامعه رو اداره کرد... البته چرا ميشه از همه چيز دست شست و اخلاق و حرمت ها رو کنار گذاشت مثل بعضي جوامع غربي و اين رو هم در نظر نگرفت.. حجاب و پوشش ندارن.. خانواده هم که تقريباً تعطيله... روابط زن و مرد و روابط ضربدري و همجنس گرايي و همجنس بازي و... هم که نور علي نور!! عزت زياد
    khodaaaish man nafamidam in post chio mikhad beresooone!!!!!!!!

    سلام

    دوقشرباعث دردسرومصائب براي ماشده اندکه درطيف هاي مختلف نفوذکرده انداين دوقشرمتاسفانه فقط به فکربرتري طلبي مطلق اندوبه هرقيمت مي خواهندبه جايگاه رفيع قدرت برسند.شاکله وجودي اين دوقشر1-بيسوادي نداشتن فرهنگ شهرنشيني ومراعات حال افرادجامعه وپانهادن برهمه ي اصول انساني براي رسيدن به هدف مي باشد2-قشردوم کساني اندکه دراين سالهابه ناحق به همه چيزرسيده اندازخانواده هاي روستايي و بي بنيه برخاسته وتاب تحمل ديدن افراداصيل راندارندحتي اگراين اصيل زادگان ازطبقه متوسط جامعه باشند چون حق گو ودستپاک هستندآنهارا به هرقيمت ازگردونه خارج کنند.متاسفانه اين دوقشرازپاشنه آشيل مذهب استفاده مي کنندگويي زاده ي پيغمبرند.دوست محترم نظرات شماراپي مي گيرم ومتاسفم که ماهرچه خورده ايم ازاين دوطايفه سودجوخورده ايم زين سبب است که بعضي هاباکل افرادمذهب گرابه همان ديدمي نگرندکه به اين دوقشر.خداشراين دوقشرراازسرميهن ماکم کند.آمين

    پاسخ

    سلام.. الهي آمين!
       1   2      >