• وبلاگ : قاصدك.. هان! چه خبر آوردي؟!
  • يادداشت : برابري حقوق انسان ها..!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 22 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    جمعي متفکرند در مذهب و دين جمعي متحريند در شک و يقين
    ترسم مناديي برآيد ز کمين کاي بي خبران راه نه آنست و نه اين!
    بنده با ديدگاه شما مخالفم.
    با توجه به تحقيقاتي که بنده کرده ام در جوامع روستايي سابق ايران که البته مذهبي تر از الان و نيز زنانشان پوشيده تر هم بوده اند، خودارضايي و لواط و نيز رابطه با حيواناتي نظير الاغ و گوسفند و ... به وفور وجود داشته است!!!!
    پس علت نوع پوشش زنان و بزک دوزک آنها نمي تواند باشد!!!
    مشکل جاي ديگر است! مشکل اينجاست که در جامعه عربي 1400 سال پيش رابطه ي جنسي انسانها بسيار راحت و سهل بوده و طبيعي به نظر مي رسيده همانطور که نياز به خوراک و آب نياز بدن است! ولي الان همچون شماهايي از رابطه ي جنسي يک تابو ساخته ايد و به دنبال عقيم کردن زنان و اخته کردن مردان هستيد!
    مردم بايد آموزش ببينند و با شيوه ي درست روابط جنسي داشته باشند، ازدواج موقت و نيز تعدد زوجات در اسلام دليل آن است که حتا اگر مردان جنس مخالفي را به چشم نبينند و زن در لحاف هم پيچيده شود و توي اجتماع نيايد باز نياز جنسي مرد به زن از بين نمي رود.
    بنده سالها پيش شغلم اقماري بود و در بيابان و دور از تمدن شهري دو هفته کار مي کردم و دو هفته هم در خانه بودم، همکارانم که البته همه مذکر بوديم در آن دو هفته حتي تصوير زن را هم نمي ديدند(آن زمان خيليها موبايل نداشتند و معدود کساني هم که داشتند گوشيها قابليتهاي امروزي را نداشتند!) چه برسد به اينکه زني را نيمه عريان و با پوشش نامناسب ببينند ولي با اين حال غريزه ي شهوت در آنها فعال بود و هر از گاهي شنيده مي شد که دوتا از همکاران با هم لواط کرده اند!!!!!
    پاسخ

    سلام... ممنون از حضورتون... نمي دونم منظورتون از مذهبي تر بودن يعني چي؟! چون من اين رو قبول ندارم.. ولي معمولاً در روستاها به خاطر آزادتر بودن روابط و برخوردها اين نوع انحرافات بيشتر ديده مي شود... من قصد تابو سازي ندارم و يا عقيم کردن و انزواي زنان.. مطلب من چيز ديگري ميگويد.. مردم آموزش ببيند که چه.. برخورد معقولانه داشته باشند يا آزادتر و حرفه اي تر تجاوز کنند؟!.. آموزش داشتن با آزادي داشتن فرق داره مهستي بانو! همکاران شما در آن مدت زن و تصويرش را نمي ديدند.. آيا تصوري هم از زن نداشتند؟! از پشت کوه که نيامده بودن که بيخيال اين مسائل باشند.. مشکل اينجاست که وقتي شما وارد اين عرصه مي شوي ديگر وارد شدي..! از اين به بعد بايد مديريت کني ودر اينطور سفرها بايد با خانواده همراه بوده يا تقوا پيشه کنند!! حس و ميل جنسي در هم مردها و زنان هست وکسي قادر به سرکوب آن نيست.. منظور بنده مديريت و عدم تهييج بيمورد آن است.. عزت زياد