• وبلاگ : قاصدك.. هان! چه خبر آوردي؟!
  • يادداشت : برابري حقوق انسان ها..!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 22 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    با شما موافقم. تا به حال نديده ام افراد عادي و سالم از ديدن چنين حالتي لذت ببرند. بيشتر چندش آور است. اين که يقه ي يک زن به صورت مداوم باز باشد يا لباس هاي خيلي کوتاه به تن کند، بيشتر مايه ي خجالت و بي شرمي است. اينکه مي گويند چشم عادت مي کند چندان هم غلط نيست. منتهي ديدگاه ها متفاوت است.

    وقتي پسر يا مرد عادي و سالمي -به لحاظ جنسي و اخلاقي- تا به حال چنين صحنه هايي در فيلم ها يا واقعيت نديده است (که هنوز هم کم نيستند در کشور ما) براي روزها، هفته ها، ماه ها و يا حتي سال هاي اول جذاب است. اما کم کم وقتي با همه ي فرهنگ و آداب و رسوم غربيان آشنا مي شوند، و متوجه مي شوند در کشورهاي ديگر نيز خيلي ها درست لباس مي پوشند و چنين پوششي، مخصوص فيلم ها و ژانرهاي خاص و قشر خاصي در جوامع است. کم کم ديد واقع بين و عادي خويش را بازيافته و نه تنها لذتي نمي برند که با بي تفاوتي يا تنفر مي نگرند.

    من تا حدي با نظر مستي موافقم. اين واقعيت است که لواط و روابط نامناسب در مذهبيون، روستاها و شهرهاي کوچک بيشتر وجود داشته و دارد. و اين علت دارد. به ويژه در ارتباط با لواط. در کشور ما زنان محدود و مجبور به پوشش هستند و اين خود تا حد بسياري باعث تهييج هاي احمقانه است. شما اکنون به بخش هايي از بدن اشاره مي کنيد و اين نشان مي دهد به قدر کفايت ديده ايد. اما نديده هايي هستند که به برامدگي ها از زير چادر و مانتو هم قناعت مي کنند و غنيمت مي شمرند.

    دوست عزيز! اين که زنان به سوي انحطاط کشيده شده اند را قبول دارم. اما بايد بدانيد اين انحطاط در نتيجه ي محصور بودن و محدوديت و مرد سالاري به وجود امده. ساليان درازي ست که زن ها از طريق عروسک بودن و ضعيفه بودن، بر مردها اثر گذاشته اند. و البته چه احمقند که نمي دانند فرمانروايان واقعي ايشان هستند که به گوشه چشمي و پر شال و يقه اي، مردان را زير و رو مي کنند. جاذبه هاي جنسي به لحاظ روانشناسي تاريخي و انسان شناسي، نمودهاي متفاوتي دارد. توجه داريد که مردان ايراني پيش از اين زنان را چاق مي پسنديدند و ساق پاهاي کلفت را نشانه ي اندام جنسي بهتر مي دانستند و ... . اکنون اين پندارها را تغيير کرده و به شکل ديگري نمود پيدا کرده است. در مورد مردان نيز همين گونه است.

    اين که زناني در سراسر دنيا دست به چنين خود نمايي هايي مي زنند دلايل بسيار دارد و وقتي زني با ميل دست به چنين عملي مي زند، چند دليل بيشتر ندارد و يکي از آنها علاقه به خود نشان دادن و مورد توجه واقع شدن و تاثير گذاري است.

    به قد يک پست حرف زدم و اندکي نيز پراکنده شد. بحث جالبي است. شايد من هم درباره ش نوشتم.