سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دورترین آفریدگانِ از خداوند متعال، دولتمندِ بخیل است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط صفر مطلق در 91/6/25:: 12:14 عصر

در پی اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(سلام خدا بر او خاندان مطهرش)، «مجید مجیدی» کارگردان برجسته سینمای کشور که هم‌اکنون در حال ساخت فیلم سینمایی «محمد(ص)» است، پیامی زیبا موجز و دلنشین ارسال کرده که جا دیدم به جای هرگونه صحبتی از بیان هنرمندانه ایشان که جامع و کاملتر است استفاده کنم:

""""پیامی به اربابان حلقه‌ها
 حالا همه فهمیده‌اند که شما در هراس افتاده‌اید که پیام مهر مکتب رسول مهربانی، می‌خواهد شرق و غرب را بگیرد. پس گاه به قاعده طالبانی می‌خواهید چهره خشن و خونریزی از مکتبش به چشم جهانیان درآورید و گاه به دستاویز هنرپیشگی می‌خواهید دروغ و دغل را جانشین حقیقت و راستی کنید.
اگر آن روز که آیه‌های شیطانی از دلی کینه‌توز بر صفحه کتاب جاری شد و قلم‌هایی که تاب زیبایی چهره نگار را نداشتند کاریکاتوری کردند، با ذره‌ای غیرت و حمیت قدرتمدارانی که اینک یکی پس از دیگری از تخت فرو می‌افتند رو به رو می‌شدیم، امروز شما جسارت و جراتی این‌چنین نمی‌‌یافتید.
 چشم به راه باشید به‌زودی از پس همه این لجن‌ پراکنی‌ها، چهره زیبای خورشیدی او رخ خواهد نمود و روسیاهی به شما سیاه‌دلان خواهد ماند."""""
ضمیمه انتظار) مهدی جان! جهان ز حسرت رویت به شرحه شرحه افتادست... قدوم ابلیسکیان به رعشه رعشه افتاده است...
ضمیمه1) همیشه از شنیدن کلمه "پیامبر اسلام!" احساس بدی داشته ام... به نظرم ظلم است به رحمتُ للعالمین بودن ایشان...
ضمیمه2) مسلمانان عزیز! صهیونیسم جهانخوار در راستای اجرای طرح های مضحک و ننگین خود همیشه چندین حدف را دنبال کرده است.. به هوش باشیم با انجام حرکات احساسی و بدور از تعقل و خارج از دستورات مبین اسلام حرکتی صورت ندهیم مانند کشتن سفیر آمریکا در لیبی ... اگر چه مشکوک بود! و سلفی ها آنجا هم زیاد جولان می دهند!!... این کفتار پیر زخم خورده که نفس های آخرینش را در حال کشیدن است... پنجه هایش را نثار تن زخمی مان نکند!!
ضمیمه3) میگم استکبار جهانی بره خدارو شکر کنه که این انقلاب های عرب ها بهارعربی بوده که اگه بیداری اسلامی بود باید الان صهیونیست ها رو در مدیترانه با آبکش جمع می کردن..! ... هان مسلمان! پس کی بیدار می شوی..؟!!

کلمات کلیدی :