• وبلاگ : قاصدك.. هان! چه خبر آوردي؟!
  • يادداشت : تو خود بخوان حديث مفصل..(1)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مشک آن است که خود ببويد نه آنکه عطار بگويد

    دين شمشير ... حلال کننده خون نخودي ها ... براي بشريت نا ونفس و آرامش و نان و انديشه اي باقي نميگذارد .. چه رسد به تعالي و روشنگري فکري اش !

    اگر شمشيري بر گلوي مردمان در قرون نبود .... شايد علوم فراواني از نياکان به دستمان ميرسيد ... از جمله صاحبان اصلي اين گفتارهاي منتسب به امامان ... وبسيار گهربار سخناني که مدفون ماندند و بدستمان نرسيد .

    پاسخ

    سلام.. در مورد بوييدن يا نيوييدن مشک و اينکه خودمان مي گوييم يا ديگري فکر مي کنم ضميمه ها کافي بود تا مشخص شود... نمي دانم منظورت از دين شمشير چيست ولي به نظرم هر عقل سليمي مي داند که دين را با شمشير نمي توان به خورد کسي داد. اگر هم لشگرکشييي شده به خاطر مرزگشايي بوده.. شما سرغ داريد کسي را که بگويد من الان مسلمانم چون يه زماني با شمشي به ما دين خوراندن!!؟... در مورد اين حلال بودن خون نخودي ها هم که مدام تکرار مي کنيد بايد بگويم که ما همچين چيزي نداريم و خود رهبري هم در حالي اين دسته بندي را انجام داد که براي اين گروه حتي حق شهروندي قائل بود و حتي خودي هاي غافل را هم مثال زد.. منظور از غيرخودي کسي است که صلاح مملکت فعاليت نمي کند و مدام ساز مخالف زده و سنگ اندازي مي کند.. بله ..يه موقعست که دست به اسلحه برده مي شود که آنوقت قضيه چيز ديگري مي شود.... عزت زياد