• وبلاگ : قاصدك.. هان! چه خبر آوردي؟!
  • يادداشت : تو خود بخوان حديث مفصل..(1)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام، يه ابزار خوب براي وبلاگ شما،

    شما هم با قراردادن اسکريپت در وبلاگتان در اين ثواب شريک بشيد.
    لينک اسکريپت: http://tathira.com/khatmquran.aspx
    يا علي
    سلام، يه ابزار خوب براي وبلاگ شما،

    شما هم با قراردادن اسکريپت در وبلاگتان در اين ثواب شريک بشيد.
    لينک اسکريپت: http://tathira.com/khatmquran.aspx
    يا علي
    + رهگذر 

    سلام

    بيوه زنان ِ پيرزن کارگران وفرهنگيان قشرکارمند غصه نان وآب و دارو ومسکن دارندآنوقت به جناب فوتباليستهاي بيسواد2ميلياردتومان مي دهندمي گويندکم است وحاضرنيستند قراردادببندندخبرهاراکه مي خوانيدخداياچراکم پيدايي ؟!

    پاسخ

    سلام.. الان باب شده ميگن دين خدا را به حاشيه بکشانيم!.. اين ميشه که خدا کم پيدا ميشه.. در مورد اين فوتباليست ها هم که واويلا از اين همه پول مفت... بعضي هاشون تا ديروز مسافرکش بودن و الان..!!

    با درود فراوان

    ممنون از حضور سبزتان

    پاسخ

    سلام... من هم تشکر مي کنم از حضور شما.. موفق باشيد
    + داو عاشقانه 
    اميدوارم همه زودتر به سكون برسيم از اين همه بلوا و تشويش.
    پاسخ

    سلام.. خدا در حال اثبات اين موضوع است که هر حکومتي حتي به نام اسلام هم بدون حضور وليش و امام بر حقش منجر به انحراف است.. شايد مسلمين اگر حکومتي تشکيل نمي دادند و امام زمان ظهور مي کردند مدعي اين امر مي شدند که ما خودمان مي توانستيم سري در سرها بلند کنيم.. ولي تمام اين اتفاقات اين را به اثبات رساند که بشر عاجزتر اين حرفهاست که بدون اتصال و واسطه فيض راه به جايي ببرد... ولي ما هنوز غرق در تئوريهامان هستيم!!
    + داو عاشقانه 
    درود رفيق.فكر ميكنم دير به پست رسيدم.عذر ميخواهم.
    هنوز به معنا نرسيديم كه خود را ديندار و بي دين و مسلمان و كافر بدانيم.اينها را خدا شايد روزي دور براي ما نام نهاد و همان چيني ها و كافرها در جرگه حق بودند و ما مسلمانان در جرگه ناحق.اينها نام است.
    پاسخ

    سلام.. ممنون از حضورت.. اينها راه است و وسيله تا راه را گم نکنيم... علم آموزي و پيشرفت داشته باشيم ولي حقيقت را هم دريابيم.. ولي متاسفانه نه ما مسلمين به علم و پيشرفت رسيديم و فقط واردات داريم! نه ديگران که پيشرفت آموختند خدا را... عزت زياد
    ممنونم دوست من
    پاسخ

    سلام.. خواهش مي کنم.. لطف کردين تشريف فرما شدين..خوشحال مي شدم نظرتون رو در مورد مطلبم مي دونستم... عزت زياد

    صلاح مملکت ؟ مگر اسلام يا تشيع يا روحانيت اين مملکت را ارث برده ؟ يا همانطور که گفتم با شمشير تصرفش کرده ؟ هنوز معني درست از يک مملکت را آغاي شما نميداند .. يا ميداند و برايش مهم نيست ؟ يک مملکت آنهم با سابقه تاريخي و تمدني هزاران سال بيشتر از اسلام ... مجموعه اي از مردمان با تفکرات و آيينهاي مختلف است ! ايشان را چه که براي چنين سرزميني راي به خودي ونخودي بدهند ؟ هرچه عراقي است اينجا راس امور است آنوقت حق شهروندي را به بخشي از مردم ايشان اعطا فرموده اند ؟ چه غلطا !!!

    تاريخ اين مردم پراز حکومت هاي جباران است که نهايتا سرنگون شده اند ... ولي اين بار بساط اسلام پناهي ودينفروشي هم همراه اينان برچيده خواهد شد .

    پاسخ

    سلام..ببخشيد دير شد..ولي فکر مي کنم شما فرمودي که خون نخودي حلال شده من فقط خواستم بگم که همچين بساطي نيست و هيچکس همچين حرفي نمي زند.. ضمناً اين مردم تاريخ ساز اگر ظلمه اي هم برشان حکومت کند و برشدارند دين خود را نمي بازند.. همانطور که گفتم وقتي مسيحي و آشوري و.. در مراسم عزاداري هاي اين قوم شرکت مي کنند چطور توقع داري خود اين مردم دست از آن بردارند؟! بعيد است.. ضمناً منظورت از عراقي کيست نکند شما هم فکر مي کنيد هر کس سيد شد عرب است؟!! عزت زياد
    + رهگذر 

    سلام

    ديروزدوباره مروري داشتم به نامه حضرت علي عليه السلام به مالک اشتربه قلم جوادفاضل که بسيارزيباواديبانه آن راترجمه کرده است گاهي فقط بايداشک ريخت .اين خواص متاسفانه مردم رااصل نمي پندارنداسلام خوديک دموکراسي کامل است آنجاکه اعرابي به عمرگفت :لباست بيشترازديگران پارچه برده است بگوازکجاآورده اي که مي دانيدعمرپاسخ دادسهم فرزندم راگرفته ام.وآن محکمه معروف علي (ع)مولاي متقيان درارتباط باشمشيروآن عيسوي اظهرو من الشمس است.


    مشک آن است که خود ببويد نه آنکه عطار بگويد

    دين شمشير ... حلال کننده خون نخودي ها ... براي بشريت نا ونفس و آرامش و نان و انديشه اي باقي نميگذارد .. چه رسد به تعالي و روشنگري فکري اش !

    اگر شمشيري بر گلوي مردمان در قرون نبود .... شايد علوم فراواني از نياکان به دستمان ميرسيد ... از جمله صاحبان اصلي اين گفتارهاي منتسب به امامان ... وبسيار گهربار سخناني که مدفون ماندند و بدستمان نرسيد .

    پاسخ

    سلام.. در مورد بوييدن يا نيوييدن مشک و اينکه خودمان مي گوييم يا ديگري فکر مي کنم ضميمه ها کافي بود تا مشخص شود... نمي دانم منظورت از دين شمشير چيست ولي به نظرم هر عقل سليمي مي داند که دين را با شمشير نمي توان به خورد کسي داد. اگر هم لشگرکشييي شده به خاطر مرزگشايي بوده.. شما سرغ داريد کسي را که بگويد من الان مسلمانم چون يه زماني با شمشي به ما دين خوراندن!!؟... در مورد اين حلال بودن خون نخودي ها هم که مدام تکرار مي کنيد بايد بگويم که ما همچين چيزي نداريم و خود رهبري هم در حالي اين دسته بندي را انجام داد که براي اين گروه حتي حق شهروندي قائل بود و حتي خودي هاي غافل را هم مثال زد.. منظور از غيرخودي کسي است که صلاح مملکت فعاليت نمي کند و مدام ساز مخالف زده و سنگ اندازي مي کند.. بله ..يه موقعست که دست به اسلحه برده مي شود که آنوقت قضيه چيز ديگري مي شود.... عزت زياد
    + رهگذر 

    سلام

    ضمناًمن بااين 16ميلياردو13ميلياردشماموافق نيستم ممکن است برعکس آن هم اتفاق بيفتدجايي که يک زن تلاش گروباعقل سکان زندگي رامي گرداندچه تفاوتي بايک مرددارد؟

    پاسخ

    سلام.. البته منظور از اين تعداد سلول ها که اثبات شده و علمي هستند ظرفيت هاي موجود است.. ممکن است کسي از تمام ظرفيت هايش استفاده نکند و کساني استفاده بکنند.. البته بايد از اهل فنش پرسيد که اين کم و زياد سلول ها تا کجا برد دارند و چه اثرات ذيگري مي توانند داشته باشند... که متأسفانه ما دنبال لقمه آماده ايم.. عزت زياد
    + رهگذر 

    سلام

    والا چي بگم هرچي شمانوشتيداينجادرسته ديگه .من يک مسلمانم وبه قرآن واحکام قرآن معتقدم وليکن وقتي خداونددرهين قرآن سوره هاي مکي و مدني نازل کرده ودرواقع راهي به آينده گشوده است پس راه رابراي نسل هاي آينده هموارکرده تابتوانندباعدالت زندگي کنند همين قرآن رباراجرم مي داندوبسياري ازمواردي که مارعايت نمي کنيم ازنظرقرآن جرم است.
    باعرض معذرت يک من ريش مي گذارندولي به مردم اجحاف مي کنند.به واقع چگونه بايدپذيرفت ؟ افرادي ...کارنکنندبخورندوبخوابندوميليونرباشند.اين باعدالت اسلام وقرآن همخواني ندارد.

    پاسخ

    سلام.. بله 100% درست مي فرماييد.. در ضميمه ها هم گفته ام که اختلاف ما با اصول چقدر است.. من هيچ اعتقادي به خواص جامعه ندارم و آنها را معضلاتي براي جامعه اسلامي مي دانم... خب اليته نه همه! عزت زياد
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 12 تير 91 نوشته (تو خود بخوان حديث مفصل) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام.. ممنون از دقت نظرتون!