• وبلاگ : قاصدك.. هان! چه خبر آوردي؟!
  • يادداشت : نکات اخلاقي فراموش شده(آخر)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    با يادداشتي با موضوع

    اين دروغه كه مي گي راسه! در خدمتم

    پاسخ

    سلام.. خدمت از ماست! عزت زياد

    خوبه خوبه...بازم بذار از اين پست ها......
    کلا از جملات کوتاه اين فرمي خيلي لذت ميبرم......
    عالي بود
    اين نظرمو اشتباهي گذاشتم توي وب صورت زخمي
    پاسخ

    سلام.. ممنون از اينکه سر مي زنيبله اينجور مطالب خيلي شيرين و زود هضمند.. طولاني کردن مطالب و تحليلي کردنشون خسته کمننده است و بيشتر براي اهل فنه.. عزت زياد
    + يك دهاتي تير 

    سلام

    آدم عاقل به غيرخدااعتمادنمي کند.واقعتي است انکارناپذير.
    کاش براي دنياي مان ازنام دين سوء استفاده نکنيم .

    اقراربه تقصيرازغرورمي کاهدوازاشتباهات بزرگ جلوگيري مي کند.

    درموقع تقصيراگربگوييم مقصريم سبکبال مي شويم وبه آرامش ميرسيم.

    اميدوارم که مرتکبين اين افکار را هم سراغ داشتنه باشي ! اين گونه تحليل کردن علمي نيست رفيق ! اگر ديشب من خواب پريرويي را ديدم و عاشقش شدم .... ميتوانم با روياي خود خوش باشم ... حس خوبي داشته باشم ... به شور بيايم .. شعر و غزل بسرايم ولي... نميشود که بروم و به مادرم بگويم پاشو برويم خواستگاري و انکار او خشمگينم کند ! تعجب ميکنم که با دانش اندک خود فتوي ميدهي !!! نسبيت هر چيز يعني چه ؟ که تو قبولش نداري ؟ حتي اگر قصد باور به مطلقي باشد .. نفس باور نسبي است !

    دنياي اسلام اگر مفاخري دارد به مسلمانان ايراني تبار است ! علم و فرهنگ ايراني اگرچه تحقير شد ولي خانه را ترک نکرد ! ماند و شکوه خودش را جلوه گر کرد ! همان جلوه اي که ملل ديگر در چنته نداشتند تا نمايش دهند ! انکار دست آوردهاي غرب نوعي واقع گريزي و نهايتا نفي حقايق جهان است ! چه نيازي به اين کار؟

    کمي تفکر کن که اگر اينچنين که ميگويي بود ... در جامعه سکولار و متمايل به غرب زمان پهلوي ها چه نسلي رنگ گرفتند و در جامعه يک برداري و غير متکثر بعد از انقلاب چه نسلي رنگ باختند !

    پاسخ

    سلام..قرار هم نيست که همه افراد همه اين راهکارها را مو به مو اجرا کنند.. راه اين است.. عده اي بيشتر عده اي کمتر.. انسان کامل تنها ولي خداست.. اين نظر اسلام است.. خيلي ها اين روياها رابه واقعيت تبديل مي کنند و کرده اند! من فتوي ندادم! نسبي گرايي در باور من و تو مهم نيست.. نسبي بودن اصول است که شعارش داده ميشود و من با آن مخالفم.. مثلاً اينکه پيامبر وحي را گرفت و به زبان خودش و با نياز روز به مردم ارائه کرد علاوه بر اينکه خلاف نص صريح خود قرآن است به مطالب آن هم صدمه وارد کرده و نابودش مي کند.. يعني عبور از وحي و اتصال به عالم ملکوت .. يعني ديد بشري به همه مسائل دادن.. من در مورد تکنولوژي و فناوري روز حرفي نزدم ولي اين دو در کنار هم تکامل يافته است و هنر.. همه نيازهاي انسان بايد با هم تامين شود.. فکر مي کنم قبلاً در مورد حاکميت اسلام و پيشرفت و استفاده از متخصصي صحبت شد و نظرهايم را مي داني عزيز.. پس چرا تشکيک مي کني؟! عزت زياد
    قال الامام الهادي (عليه السلام):
    الدُّنْيا سُوقٌ رَبِحَ فيها قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخَرُونَ.

    دنيا همانند بازارى است كه عدّه اى در آن براى آخرت سود مى برند و عدّه اى ديگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.
    اي هادي امت ! اي نقي ! فداي نام زيبايت . بخدا که بيزاريم از دشمنانت و نفرين ماست بدرقه راه تباهي که ناکسان ناسپاس رفته و به ساحت مقدست اهانت کرده اند و با قلم و قدم اين جسارت نابخشودني را محکوم مي کنيم وبه پاي ولاي تو و دفاع از حريم نام تو ، تا آخرين قطره خون ايستاده ايم .
    «گروه اينترنتي رهروان ولايت» در راستاي دفاع از حريم ولايت و اعلام انزجار از فعاليت هاي عده اي کور دل از روز شهادت امام هادي عليه السلام تا نيمه شعبان اقدام به راه اندازي جنبش اينترنتي هادي امت نموده است از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي هادي امت» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.
    لطفا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش هادي امت لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    http://www.jonbeshnet.ir/gallery/96
    آدرس صفحه ويژه جنبش هادي امت :
    http://www.jonbeshnet.ir/imamhadi


    پاسخ

    سلام.. موفق باشيد.. اميدوارم روزي برسد که نيازي نباشد دشمن ما را به ياد امامانمان بياندازد.. و اين موجي نباشد که بيايد و روزي سکون پيدا کند و همراه با متانت و تعقل و همسو با منش اهل بيت باشد.. و طوري بزييم که در جهان سرآمد باشيم و ديگران تمسخرکنندگان مارا و مقدساتمان را به سخره بگيرند... عزت زياد